Wednesday 9 June 2010

A language problem

My dear foreign guests,

From now on I will wright my posts only in Romanian.
Our dear friend Google offers us the free translation of the page we read by a one simple click of  "Translate"button on the Google toolbar added in the browser (View - Toolbars - Google Toolbar).
This way, I will express better my thoughts, my ideas.
Thank you for your understanding!

Have a beautiful day!





Dragii mei vizitatori,

De acum inainte voi scrie doar in limba româna.
Asa simt ca voi exprima mai bine ceea ce vreau sa spun si, bineinteles, imi va lua mai putin timp.
Nu stiu atata engleza incat sa ma pot lipsi de dictionar, iar respectul pentru cei ce, eventual citesc ceea ce scriu, ma face sa pierd destul de mult timp cu alegerea celor mai corecte expresii, cuvinte, propozitii.....
Desi ceea ce (ni) se intampla in lumea reala zilele astea este mai mult decat trist, asa cum (mi-)am promis, voi incerca, in continuare, sa opresc tot ce este urat si trist la usa blogcasutei mele, in care, ca si pana acum, sunteti bineveniti.



O zi frumoasa, va doresc!

No comments:

Post a Comment