Saturday 24 July 2010

Caldura mare!

E cald.
Foarte cald.
E canicula!
La 35 grade Celsius e cam greu sa ai mare spor in ceea ce faci. 
De vreo doua saptamani, aici, in sudul Romaniei, suntem in plina Luna a lui Cuptor si la propriu si la figurat. 
Desi ploua, ca la tropice, in fiecare dupa-amiaza, temperatura nu scade.
Vara asta ne pune la mare incercare statornicia, noua, celor ce i-am declarat iubire vesnica!
Ei bine, desi simt ca ma topesc de cald si mi-e dor de o noapte cu somn cap-coada, mie tot imi place vara!
Alergand de la florile din curtea mea de la tara....






...la florile mele tesute-cusute, din oras...





....visez ca plutesc pe un nor moale lila, impins usor, in sus, de adierile blande ale vantului invesmantate in mireasma de taina a Printesei Lavanda.....




Ti s-ar putea intampla asa ceva..... Iarna?.......






Sa aveti O Zi Frumoasa!

Have a beautiful day!



2 comments:

  1. Ah, si mie imi place lavanda si mai imi place....toamna ;).Evident, e mai aproape de sufletul meu...mi se potrivesc culorile ei, parfumurile ei, simt ca "infloresc" toamna :).
    Florile tale sunt frumoase....chiar si pe canicula...

    Magazine HOBBY se gasesc in toata tzara, nu sunt filiale ale aceleiasi firme ci independente unul de altul....
    In Bucuresti ai ceva asemanator aici:
    http://www.casaretro.com/index.php
    http://arthobbycenter.blogspot.com/
    http://www.galeriabasil.ro/ro/page/13/welcome.html

    ReplyDelete
  2. you make beautiful things. still trying out translation widget, as for now I cannot understand a word of what you write:-) I do have a romenian friend here to ask however!

    Nice work though!

    ReplyDelete