Thursday 26 April 2012

Speeeed - A late update with red and black

Cam intarziat  update-ul asta, da' n-o sa va suparati pe mine doar din cauza asta, nu-i asa? ;)

Multe lucruri neplacute m-au impiedicat sa va mai arat cate ceva din ce-am mai lucrat. Caci asa, printre tot felul de picaturi, am lucrat! Dar n-am avut starea sufleteasca potrivita sa fac si niste poze mai ca lumea sau si mai si: sa leg idei.
Acum ca incet, incet, lucrurile se mai limpezesc, incerc sa revin. Si m-am gandit sa incep cu ce am terminat (!).

Va mai amintiti de povestea asta?

Eeeei, gata, s-a facut frumos afara, a venit primavara, starea de spirit s-a inviorat  si am avut spor la lucru:


The Racing Start - Fata de perna 50x70 cm
Doar nu credeati ca am pus bucatelele alea in carouri, asa, la intamplare....dar am vrut sa-i pun putin pe ganduri pe cei ce vor privi perna asta. Inclusiv pe posesor. 
Asa ca am facut un mic test: l-am pus pe sotul meu sa-mi spuna ce-i sugereaza imaginea si dupa un mic moment de gandire mi-a spus: Startul unei curse auto.
Mai, mai, si eu care aproape deschisesem gura sa-i zic: Mneeeh! N-ai ghicit!
Mi-am inghitit vorbele, am incuviintat si m-am mirat, totusi: gradul de abstract e destul de mare....oricine poate vedea orice...Pe urma mi-am dat seama: stia ca subiectul principal al amenajarii camerei lui V. va fi "masina si tot ce e legat de masini", asa ca de-aia n-a plutit cu imaginatia in alta parte.... :))

Apoi, m-am hotarat si cum sa bordez quiltul lui V.:
Imi pare rau ca nu am avut cum sa il fotografiez in intregime, din tot felul de motive tehnice...
Si asa, incet, dar sigur, incep sa se lege lucrurile in camera lui.



Mai sunt multe de facut!

Sa aveti o zi frumoasa!
Have a beautiful day!

1 comment:

  1. La orice m-as fi gindit da' nu la o cursa de masini :))...rau tare abstractu' asta :D. Dar asa macar , daca in timp se schimba tema camerei ;) , se poate repede re-potrivi intelesul pernitei ;).
    Alegerea pentru bordura quiltului este foarte inspirata si foarte masculina. Felicitari ! sa-ti mai spun ca-mi place luminozitatea camerei si jocul de culori ? :D nu-ti spun, pentru ca stiu ca si tu simti la fel ...:D

    ReplyDelete