Sunday 16 September 2012

Continuând.../Continuing...

Cand am inceput sa urmaresc mai indeaproape site-urile despre quilting, din loc in loc dadeam peste un acronim: WIP. La inceput n-am dat atentie. Citeam textul pe diagonala. Pozele ma interesau, pentru ca intelegeam mai repede cum se face aia sau ailalta...Ca sa inteleg explicatiile trebuia sa am dictionarul englez-roman langa mine si sa tot rasfoiesc...sa-mi notez termenii specifici pe o hartie, ca sa nu mai caut si altadata acelasi cuvant... Nu aveam timp.
Intr-o zi insa, nu stiu cum s-a facut ca parca toata lumea pe care o vizitam pe net, avea titlul WIP. WIP-WIP-WIP!!!
Mai, sa fie! Le-a lovit pe toate WIPu'?
Venise deci, timpul sa-mi pun rabdarea la incercare si sa caut in text semnificatia cuvantului. Dupa ce am citit mai atent cateva articole, am inteles ce mare chestie era: Work In Progress.
In romaneste nu prea se poate traduce, trebuie adaptat ceva care sa sune cat de cat bine: La Ce Continuu (sau continui, pana la urma cum e corect?!) sa Lucrez ...LCCL ?!!    :D
Abia dupa ce m-am lamurit din contextul catorva postari, am dat si de una in care dupa WIP era pusa in paranteza si expresia pe care o reprezinta. Se gandise si la d'astea ca mine, mai nevinovate in ale quiltingului.
Normal, nu? Nu puteam s-o gasesc pe ea prima!
Asa ca, acum lucrurile fiind lamurite si pentru cei nefamiliarizati cu termenul, sa vedem pana la urma, ce continuam azi.....
Pai, quiltul din postarea precedenta.

 ...cu blocuri noi, care prin asamblare se apropie de aspectul pe care il vreau...

 Numai ca, dupa ce am mai lucrat cateva, m-am hotarat sa le asez altfel:

 Si deocamdata imi place mai mult asa.

M-am prins si cum sa construiesc blocurile in asa fel incat fasiile de aceeasi culoare sa se continue doar partial, de la unul la altul. Dupa cum v-am mai spus parca, nu ma deranjeaza ca apar rupturi in unele locuri, chiar vreau asta, asa cum nu ma deranjeaza ca se imbina perfect in altele.
Abia 4 grupuri de cate 4 sunt gata. Din 9.  Nu stiu de ce avansez asa greu, ca lucrul mi se pare ca merge destul de repede.
Ei, nu stiu! Stiu: trebuie sa mai fac si altele in afara de patchwork, din pacate.

Mi-a fost lene sa mut masuta, asa ca a intrat in cadru...;p

Sper doar sa imi ajunga materialul.
Daca nu, sa te tii creativitate in modificarea patternului.

Pana una-alta, in Marele-Oras, Toamna se apropie pe furis.


Deocamdata cu zile mai racoroase si cu cativa stropi.
Nu-i nimic. Putem inca, sa n-o bagam in seama.


Sa aveti o saptamana frumoasa, indiferent de vreme sau vremuri!
Have a beautiful weekend, whatever the weather!

3 comments:

  1. Imi place varianta pe care ai ales-o!Cel putin pana acum!Tin pumnii sa-ti ajunga materialul!!!
    Eu am inteles ca WIP reprezinta lucrarile ce sunt incepute!Eu una trebuie sa am mai multe WIP-uri,cel putin 5-6(hi,hi,hi)!Imi place momentul final,in avalansa!!1

    ReplyDelete
  2. La Breaza in noiembrie se face frig, asa ca lasa tu WIP-uitul si termina quiltul! Si eu iti tin pumnii pentru material, sa-ti ajunga pana la sfarsit.

    ReplyDelete
  3. cum am scapat aceasta postare ?? poate din cauza borcanelor pt iarna care parca nu se maii termina :D... va arata grozav acest quilt,foarte modern si atractiv ! spooor pe mai departe!

    ReplyDelete