Wednesday 9 October 2013

A Little Angel / Un Ingeras

Pe masa mea de lucru a poposit un ingeras.

M-a ales pe mine sa-i dau chip si trup. Iar eu n-am putut decat sa spun: Bine, ma apuc de lucru!



A fost atat de dornic(a) sa ajunga la micuta pe care o va insoti, incat n-am avut nicio piedica in timpul lucrului: tot ce mi-am imaginat, am infaptuit: am desenat, taiat, cusut, fara pasi inapoi, fara incercari ratate, fara indoieli.
Va spun, a fost asa de cuminte, incat o sa-i duc dorul! 
Pentru poze n-am avut lumina buna si nici prea mult timp pentru prelucrarea lor, dar mi-a spus sa stau linistita, sa nu-mi fac probleme. NE vede foarte bine.

Panglica alba va ajuta la prima sa misiune: de straja la lumanarea de botez



Mai avem putin timp de petrecut impreuna.
Pregatirile de drum au inceput, asa ca va las si va urez

Sa aveti o zi frumoasa, dragii mei!

I am linking to Finish it up Friday
and Dulce Casa




4 comments:

  1. Absolut minunat; imi place fiacare detaliu; rochita e apretata ?? Combinatia de culori e extrem de reusita si imi place mult materialul din care ai facut fatza - stiu ca asta e o problema cand vine vorba de papusi!
    BRAVO!

    ReplyDelete
  2. Cum de nu am comentat aici? Imi place foarte mult cum a iesit! Cat de minutios ai lucrat! A iesit minunat! Da, da, pattern!!!

    ReplyDelete