Wednesday 9 June 2010

Mici bucurii crosetate

Unul din cele mai placute moduri de a ma trezi, in timp ce imi beau cafeaua de dimineata, este acela de a croseta. Asa am satisfactia ca nu pierd timpul.
De o vreme imi place sa exlorez taramul Granny Square. De ce? Pentru ca ma uimeste ce poate iesi dintr-o tehnica atat de simpla, doar din combinatiile de "picioruse scurte"/"picioruse inalte", doar prin simpla combinare a culorilor si a dimensiunilor patratelor.Excelent pentru momentele cand mintea e inca semiadormita...Dar si pentru ca, intr-un fel, exersez un alt fel de patchwork....
Pe Flikr sunt cateva grupuri de pasionate ale acestui vechi model crosetat, unde inspiratia zburda in voie.
Sunt de-a dreptul niste comunitati formate din persoane tare dragute, care nu au numai ambitia de a-si vedea pozele expuse, ci au si o disponibilitate de-a dreptul terapeutica de a-ti oferi ajutor.
Asa am ajuns sa-mi diversific aspectul pernutelor crosetate, care au inceput sa trezeasca si interesul altora.

Asta mi-a facut o mare bucurie, mai ales ca aproape uitasem cum se croseteaza...
Asa au iesit cele mai recente:

Pernuta cu contur bleu

Pernuta cu contur galben


Le-am facut fara sa-mi dau seama. M-a atras tutorialul foarte clar ilustrat al lui Michelle (o persoana extrem de draguta, cu mult bun gust si multe idei). 
In fiecare dimineata, lucrez pana se termina cafeaua din cana .He,he, nu va repeziti sa ziceti ca am o cana de 2 litri...da' ce-i drept, e cana, nu ceasca ;-) si, in general, ma trezesc foarte de dimineata....
Acum voi incerca un alt model, care are ca forma de baza hexagonul. Mi-am ales culorile. Maine dimineata incep.
Acum voi continua oarece proiecte cu finalitate mai practica (sper!) tot din domeniul firelor, dar al celor tesute.
 
Sa aveti o zi frumoasa!

2 comments:

  1. E foarte draguta pernuta ta.Mi-ai facut pofta de crosetat,mai ales ca e foarte detaliat tutorialul de la Michelle,numai bine pentru o incepatoare ca mine.Spor la proiecte.

    ReplyDelete
  2. I agree, I also like to start my day with a BIG cup of coffee. I'm surprised (in a good way) how easy it is for the translation. I like it. It allows you to write in your native tongue and allows you to express yourself. I say go for it!

    ReplyDelete