Sunday 27 June 2010

☺☺☺

De data asta nu mi-a venit  in cap niciun titlu scurt care sa comprime si sa exprime complet subiectul acestui post, asa ca m-am gandit ca un smiling-face sau trei....ar fi mai sugestiv(e).
Este un post mic.
Pentru ca e numai despre o alta mica bucurie, neasteptata, pe care mi-a facut-o Michelle (oare prenumele noastre + preocuparile asemanatoare or fi intamplatoare? Ne desparte o jumatate de Glob Pamantesc!!! ....).
Este vorba despre imaginea asta:

care a fost postata aici.

Ati recunoscut vreun obiect din montajul compus?
E vorba despre poza din dreapta sus, pernuta verde. Este a mea. Una din cele despre care va povesteam acum cateva saptamani.
Bucuria mea este extrem de simpla: pernuta asta facuta doar din dorinta de a transforma in ceva frumos un mic interval de timp din diminetile mele, a placut si altora.
Pur si simplu!

Va doresc sa aveti in fiecare zi cate o mica bucurie! De oricare!

Have a beautiful day!

1 comment: