Tuesday 29 June 2010

Zip....zip....zipper

Da, in engleza suna mai bine.....

Fermoarul.

Un accesoriu atat de util.
Rezolva atatea probleme! De la inchiderea unei fuste, pana la inchiderea unui cort.
Si atunci cand nu rezolva probleme, nu este lasat sa stea degeaba: este transformat in obiect decorativ.

Cam asa:


*
*
*
*
*



*
*
*
*
*

*
*
*
*
*

*
*
*
*
*


*
*
*
*
*



Sunt doar cateva imagini pe care le-am adus in casuta mea din Blogland. Si cate mai sunt!!!!
Am dat peste ele cautand pe internet oarece lucruri mai terre-à-terre: si anume, metoda perfecta (!) de montare a unui fermoar.

Nu reusesc sa montez perfect un fermoar, desi un pic de vechime am in ale cusutului. Ca sa-mi iasa estetic, inca pierd prea mult timp, asa ca, de fiecare data cand gasesc ceva de vazut sau citit pe tema coaserii fermoarelor, ma bucur.
Dupa ce am revenit de la ocolul facut prin Flickr, am ajuns in cele din urma, intr-un loc unde lumea are preocupari mai pamantesti. Asa ca, daca aveti aceeasi problema ca mine, va invit sa vedem sau sa revedem impreuna, doua filmulete scurte, dar cu explicatii atat de clare!

Primul film cuprinde o descriere perfect didactica a fermoarului.
Cel de-al doilea film demonstreaza o metoda de montare a fermoarului. Ideala metoda, as zice eu, daca am avea si noi romancele, la indemana banda adeziva.Sau o avem si nu stiu eu? Oricum, cu sau fara banda adeziva mie mi-a prins bine sa-mi reamintesc niste amanunte carora nu le prea dadeam atentie.

Asa ca,

Vizionare placuta!

 Si, bineinteles,

O zi frumoasa!
Have a beautiful day!

P.S.
Daca n-am banda adeziva, inseamna ca tot n-am gasit metoda perfecta....Mai caut!

4 comments:

  1. very artistic with the zippers.
    was reading your previous post about nature. I love having a garden, full of flowers of all sorts I could be happy working around them. When they wilt because they are in need of water I feel sad, like they will die,and when I see them bloom again brings a smile to my face.

    happy Monday!

    ReplyDelete
  2. My dear dear friend, I just wanted to stop by and say thank you for your words of encouragement. Hugs to you.

    ReplyDelete
  3. Banda adeziva ?? poti folosi banda de hirtie ( galbuie/crem) de la raionul pt zugravi, nu lasa deloc adeziv pe textile... eu o mai folosesc ca tab-indicator pe spatele riglelor ;)

    ReplyDelete
  4. Sa ma ierti ! de-abia acum ca am vazut si al doilea link ( video ) am realizat ce fel de banda adeziva cauti.
    gasesti la mercerie ( "banda termocolanta pentru rejansa " se numeste la noi, costa 50 bani metrul si e de doua latimi ) .
    Spune daca nu gasesti si iti trimit eu :).
    Scuze , inca o data pentru gafa anterioara!

    ReplyDelete