Thursday 17 November 2011

Intermezzo Color

In Marele Oras, anul asta toamna e tare buna cu noi.
A facut ea ce a facut si ne-a colorat strazile parca mai mult decat alta data.
E calma, linistita, vesela.
Chiar si cand e somnoroasa sau cu mintea incetosata, are grija sa nu ne trezeasca sau sporeasca tristetea gandurilor de zi cu zi si sufla usooor, peste vesmintele pomilor, doar atat cat sa coaca verdele, sa-l imbrace in cele mai pasionante nuante de galben-rosu-aramiu-maron.
Pentru ca e imposibil sa-i copiez cromatica, am ales pentru diminetile mele crosetate unele total diferite. Dar care sa il faca pe privitor sa ramana la fel ca toamna asta: calm, linistit, vesel.

Ceea ce va doresc si voua!


E o simpla fata de perna, 40x40 cm, pe care sper sa reusesc cat mai curand sa o imprietenesc cu una din sfioasele mele pernute care stau inca ascunse de teama iuresului reamenajarilor din casa.
Acum, deja subiectul diminetilor mele este altul.
Dealtfel, timpul e asa de scurt, ca am inceput mai multe lucruri odata si nu stiu cum sa le trag dupa mine pe toate, fara sa scap ceva....
Cu rabdare si organizare, imi raspund tot eu.
Rabdare si organizare va doresc si voua!


Have a beautiful day!
Sa aveti o zi frumoasa!

4 comments:

  1. Superba fata de pern, este o combinatie care imi place tare mult. In aceeasi situatie sunt si eu, am inceput multe si le-am lasat balta la un moment dat. Spor la treaba.

    ReplyDelete
  2. Aceasta este o Săptămâna mare şi o sărută frumos Beautiful

    ReplyDelete
  3. Cred ca iti vei face un cuibusor tare placut ochiului si drag sufletului....sa imparti cu noi imagini cind va fi gata! nu de alta, dar sa ne inspiram ;)

    ReplyDelete