Saturday 12 November 2011

Speeeeeed/In vitezaaaaaaaa

Va spuneam acum cateva zile ca nu reusesc sa ma hotarasc ce pattern sa fac/aleg pentru un quilt.
Folosind materialele astea:



Doua lucruri sunt batute in cuie: 
1. Sa contina rosu-alb/gri-negru
2. Sa fie cu masini si orice este legat de ele.
Dupa cum vedeti, cele doua conditii sunt indeplinite. Mai ramane sa le dau si forma.
Pentru un plus de inspiratie m-am gandit ca n-ar strica sa ma uit putin la un film. Sau doua.....dar in tema!

Iata ce am vazut in primul:



Tare, nu?

Iar in al doilea:









Recunosc ca pe  primul l-am REvazut, iar pe al doilea l-am vazut pentru prima data, desi a aparut in 2006. Imi plac la nebunie, amandoua.
Pe al doilea, sigur l-ati recunoscut. 
Dar pe primul?
Va mai arat o poza cu ocupantii masinii:

Ei?
Sa nu-mi spuneti ca nu va place Mel Gibson.....cu Danny Glover.......4 filme in aceeasi serie?....
Mama de baiat fiind, va dat seama ca sunt in tema si cu genul asta de filme.


Acum sa vedem daca mai trebuie completata documentarea sau trecem la taiat-cusut.
Daca aveti ceva idei, le primesc cu drag!
Aaaaa! Am uitat, dar cred ca e mai mult decat evident ca paturica va fi pentru un baiat.
Cati ani are baiatul va spun la sfarsit. Sau poate fi subiectul unui giveaway....ma mai gandesc.....



Have a beautiful week!
Sa aveti o saptamana frumoasa!




No comments:

Post a Comment